fredag 4 september 2009

.:Nybrinks reducerade:.

Bygger som vanligt systemet på Nybrinks systemförslag som ni hittar här. Trots en hel del bra idee'r så har vi ju ännu inte lyckats plita dit sjuan med hans ledning. Så denna vecka har jag läst intervjuer och kollat lite i lopparkivet och kryddat i tre avdelningar där jag anser det lämpligt.

I andra avdelningen kostar jag på mig att trycka dit 2 Mellby Sambuca (dumt att lämna utanför på näst intill heltäckt), 7 Agge The Bomber (fartfylld herre som laddas framåt till fin procent) & 11 Otto Gene (toppform & Goop).

Känner mig inte helt komfortabel med spiken i fjärde. Håller sig Åkes 5 Il Re Frö på benen tror jag den krossar allt över för hästen gynnsam distans. Ett vattentätt tvåhästarslås.

Den ursprungliga spiken i femte är inte helt given, har nu oxå seglat upp som streckfavorit i loppet. Nej, här trycker vi på med sex hästar till för att känna oss tillfreds. Plussar lite extra för 13 Blend A Cocktail (knallform med tre rekord på raken och utrustad med en sylvass avslutning).

Villkor
Spårsumman ska ligga i intervallet 30-50 samt att två utgångar sitter.
Utgång 1: Minst 1 vinnare av 2 Manhattan Sassy (AVD 1) & 10 Mountain Dew (AVD 5)
Utgång 2: Minst 1 vinnare av 6 Staro Capricorn (AVD 2) & 1 Victory Love (AVD 6)

Ramen är på 18144 rader som är reducerat till 937 rader och kostar 468 kr att lämna in.

Hela systemet hittar Ni här: Länk till systemet
Hoppas mållinjen är med Er

Masken

Inga kommentarer: